Warszawa, 02.10.2017 (ISBnews) - Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte we wrześniu 2017 roku przez grupę kapitałową LPP wyniosły ok. 611 mln zł i były wyższe o ok. 34% r/r, podała spółka.
"Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - wrzesień 2017 roku wyniosła 4 887 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 17% od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku" - czytamy w komunikacie.
Szacunkowa marża brutto na sprzedaży wyniosła ok. 62% i była wyższa o 3 pkt proc. w stosunku do marży zrealizowanej we wrześniu roku poprzedniego, podano także.
Przychody ze sprzedaży internetowej we wrześniu 2017 wyniosły ok. 26,2 mln zł i były wyższe o ok. 126% od sprzedaży zrealizowanej we wrześniu 2016. Narastająco w okresie styczeń - wrzesień 2017 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 212,4 mln zł i była wyższa o ok. 113% licząc rok do roku.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec września 2017 roku wyniosła ok. 939 tys. m2 i była większa o ok. 6% od powierzchni handlowej na koniec września ubiegłego roku, podsumowano.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.
(ISBnews)