Warszawa, 05.12.2017 (ISBnews) - Sprzedaż Gino Rossi wzrosła w listopadzie br. o 15% r/r i wyniosła 17 mln zł, podała spółka.
Sprzedaż spółki w okresie styczeń-listopad 2017 r. wzrosła o 16,5% r/r i wyniosła 175 mln zł.
Sprzedaż Simple w listopadzie wyniosła 8,4 mln zł, tj. mniej o 2,2% niż w listopadzie ubiegłego roku, a w okresie styczeń-listopad spadła o 7,6% r/r i wyniosła 82,3 mln zł.
Marża na sprzedaży detalicznej (salony stacjonarne i internet) spadła o 4,4 pkt proc. r/r w listopadzie w Gino Rossi i wyniosła 44%, a w Simple spadła o 1,6 pkt proc. r/r i wyniosła 55,7%.
W okresie styczeń-październik w Gino Rossi marża spadła r/r o 2,9 pkt proc. i wyniosła 46,9%, a w Simple spadła o 3,8 pkt proc. r/r. i wyniosła 55,1%, podano także w komunikacie.
Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.
(ISBnews)