Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Wittchena wyniosły 14,3 mln zł w styczniu 2018 r. i były wyższe o 32% w skali roku, poinformowała spółka.





Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 12,8 mln zł w styczniu i były wyższe o 34% r/r, zaś ze sprzedaży w segmencie B2B wyniosły 1,4 mln zł, tj. 16% więcej r/r, podano w komunikacie.

Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną, zaś segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych, wyjaśnia spółka.

Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 170 mln zł w 2016 r.

(ISBnews)