Koniec pewnej epoki. Niemcy zdetronizowani, Hyundai uznany za najlepszego producenta aut luksusowych

25 lutego 2018, 12:00 | Aktualizacja: 25.02.2018, 12:00
Źródło:Bloomberg
Hyundai

Hyundai

Gdy myślimy o luksusowych producentach samochodów, to Hyundai zazwyczaj nie przychodzi nam do głowy. Tymczasem właśnie ta koreańska firma pokonała niemieckich rywali i została określona przez magazyn „Consumer Report” najlepszą marką luksusowych aut w USA.

wróć do artykułu

Reklama

Komentarze (52)

  • ADAMS(2018-02-25 13:38) Zgłoś naruszenie 1728

    Ech, Korea. Pamiętam, że staliśmy obok siebie w blokach startowych. Myśmy ciężko pracowali, oni ciężko pracowali a efekt tak różny.

    Pokaż odpowiedzi (9)Odpowiedz
  • Newsroom(2018-02-25 15:42) Zgłoś naruszenie 17228

    @ Adams - zgadza się ! Koreańczycy, są pod bezpiecznym parasolem USA, a nas trawił pasożyt Rosja !

    Pokaż odpowiedzi (3)Odpowiedz
  • Admin.(2018-02-25 15:46) Zgłoś naruszenie 12410

    Geopolityka się zmienia a zatem i zainteresowania hegemona USA. Niemcy dotychczas byli bezpieczni i mogli się rozwijać dzięki USA, amerykańskich pieniędzy, oraz technologi zaraz po II wś. Teraz to się zmienia i Niemcy niedługo będą tracić w wielu dziedzinach, nie tylko w branży motoryzacyjnej !

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz
  • ktoś(2018-02-25 15:50) Zgłoś naruszenie 2023

    Mamy 75% ich PKB na mieszkańca (PPP), więc nie jest tak źle.

    Pokaż odpowiedzi (4)Odpowiedz
  • Akwin(2018-02-25 20:17) Zgłoś naruszenie 5813

    Autor nie ma pojęcia o czym pisze. Żongluje pojęciami "luksusowy" czy "premium" jakby to były synonimy i nie zadał sobie nawet odrobiny trudu, żeby zweryfikować, że po pierwsze segment luksusowy to jest segment F. Po drugie ani BMW ani Audi nie produkują 8 modeli w tym segmencie (co za turbobzdura xD). I w końcu po trzecie, modele Huyndaia, o których mowa w tekście to segment E, czyli właśnie premium, a nie luksusowy. A i w tym segmencie ani BMW ani Audi też nie mają 8 modeli.

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz
  • Miki(2018-02-25 20:43) Zgłoś naruszenie 484

    Kia i Hyundai mają wielką zaletę.Sa w miarę trwałe i mało awaryjne.Jeżdżę Hyundai Xg . Samochód ma 15 lat katuje go na maxa i nic.Ponad 300 tys km. Przez piec lat jedna naprawa wymiana cewki zaplonowej.Rdza trochę zaczyna atakować tylne nadkola.Najlepszy samochód jaki miałem.Był tani w zakupie i śmiga że az miło.Silnik 3.5 v 6.Do tego bardzo komfortowy z automatem i cichy.

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz
  • okokok(2018-02-25 21:44) Zgłoś naruszenie 176

    w nich pompuje sie ameryke a w nas marksa stalina a teraz bruksele. a po 2 ameryka chciala poddenerwowac niemcow i japonczykow wkec promuja koreanczykow

    Pokaż odpowiedzi (3)Odpowiedz
  • obserwator(2018-02-25 22:53) Zgłoś naruszenie 313

    Hyundai wyprzedza Lexusa czyli Toyotę. To już koniec świata a raczej mitu toyoty

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • MArek(2018-02-26 07:32) Zgłoś naruszenie 2744

    audi = 4 zera dla luzera, bmw=burakowóz, mercedes = zgnilak

    Pokaż odpowiedzi (3)Odpowiedz
  • tom(2018-02-26 10:53) Zgłoś naruszenie 6136

    Przypominam ze koncern HYUNDAI-KIA -nie jest panstwowa firma ale p-r-y-w-a-t-n-a. Co ciekawe ci ktorzy chca miec panstwowe firmy nigdy nie kupuja z tych firm produktow -obludnicy. Wielu zwolennikow PIS ma moskiewska mentalnosc. Przypominam moskiewski socjalizm jest na skraju przepasci.

    Pokaż odpowiedzi (3)Odpowiedz
  • el_bunto(2018-02-26 15:20) Zgłoś naruszenie 212

    XIX wiek należał do Europy, XX do Ameryki, XXI do Azji

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz
  • Marek(2018-02-26 19:51) Zgłoś naruszenie 63

    Dzięki zrodlo. Proszę dokładnie przeczytać artykuł na stronie bloomberga. Wszystko się zgadza ale to Mercedes jest marką numer 1 pod względem sprzedaży a nie jak w przypadku Hundaya zadowolenia klienta.

    Odpowiedz
  • przepasc(2018-02-26 19:59) Zgłoś naruszenie 6926

    Kiedys Korea PD miala porownalny poziom z PRL. Teraz jest to roznica kilkudziesieciu lat ktora bardzo szybko sie zwieksza bo rzadzaca ciemna masa zwolennikow kaczora nasladuje Lukaszenke

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • Pogromca *******(2018-03-01 19:23) Zgłoś naruszenie 107

    Chodzi o markę Genesis, która podlega Hyundaiowi jak Lexus Toyocie, a nie o samego Hyundaia. Nędzna dziennikarzyno nie mająca odwagi podpisać się nawet pod tymi wypocinami swoim nazwiskiem.

    Odpowiedz
  • dyfuzor(2018-04-02 11:00) Zgłoś naruszenie 02

    Po pierwsze segment aut luksusowe to tylko mały wycinek rynku samochodowego, który nie decyduje o losach koncernów i poziomie ich zysków. W branży samochodowej liczą się niezawodność technologii zastosowanej w autach i koszty eksploatacji. Póki co nic się nie zmienia i od lat liderzy są ci sami. U nas nikt się nie interesuje skąd są firmy i jakie PRowskie zagrywki stosują, za to koszty i niezawodność aut i ich części decydują o zakupie. Jakość niemieckich aut nikogo w Polsce nie zniechęca, jedyne co ma wpływ to cena zakupu i eksploatacji.

    Odpowiedz
  • Zavart(2018-04-19 13:45) Zgłoś naruszenie 71

    Kiedy planowalem kupno mojego ostatniego samochodu moja uwage przyciagnal Hyundai i30 , no a poniewaz lubie troche sie "dokopac" do informacji zanim otworze portfel to oczywiscie przesledzilem historie tej firmy od momentu jej powstania. Okazuje sie ze po mocno nieudanych modelach lat dziewiedziesiatych ktore staly sie obiektem zartow pana Lettermana Koreanczycy po prostu zacisneli zeby i zrobili totalne "przemeblowanie" Na efekty nie trzeba bylo dlugo czekac . W tej chwili ich samochody sie sprzedaja jak cieple buleczki . PS i jeszcze jedna sprawa . Jesli firma potrafi produkowac tylko w jednej swojej fabryce w Ulsan 1.6...miliona samochodow rocznie ( tak , tak to ponad 4 tysiace samochodow ...dziennie !!! ) to chyba jednak wiedza co robia ...

    Odpowiedz
  • tom(2018-05-08 08:39) Zgłoś naruszenie 30

    Koncern PSA Peugeot Citroen jest prywatny.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze