Odkorkowanie autostrady A2 i poszerzenie gierkówki. Kierowców czekają ogromne problemy

25 kwietnia 2018, 07:32 | Aktualizacja: 25.04.2018, 10:17
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Co się zmieni na trasie Łódź-Warszawa

Co się zmieni na trasie Łódź-Warszawaźródło: Dziennik Gazeta Prawna

Drogowcy szykują się do poszerzenia autostrady z Łodzi do Warszawy i budowy wielkiej obwodnicy stolicy

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Polub Forsal.pl

Reklama

Komentarze (29)

  • wariant(2018-04-25 21:21) Zgłoś naruszenie 72

    Pamiętam z dawnych czasów, że takie 3 pasmówki plus zaasfaltowany łącznik po zdemontowaniu barierek rozdzielających to już lotnisko w razie wojny. A co do barierek to warto pamiętać, że raz jest ruch w jedną a raz w drugą stronę i są kraje w których rano 2 z 6 pasów służą do wyjazdu, a po południu już 4 z 6. Po prostu barierki są przesuwane.

    Odpowiedz
  • W Z(2018-04-25 15:41) Zgłoś naruszenie 141

    A2 w Poznaniu to jazda nieprzewidywalna w żułwim tempie.Wszyscy tam się pchają bo nie ma innej drogi omijającej Poznań ze wschodu na zachód.

    Odpowiedz
  • Robol(2018-04-25 14:50) Zgłoś naruszenie 121

    S8 została zbliżona do Łodzi by złapać jak naiwjecej miast. Łódź, Sieradz, Pabianice, Łask, Zdunska Woka a nawet Wieluń maja teraz dostęp do S8. Autostrady w żadnym kraju nie są budowane prosto, popatrzcie na mapy autostrad na zachodzie, budowane były jak s8 by złapać większą ilość ludności. S8 jest dokładnie tam gdzie powinna być. Warto dodać ruch na A2 jest duży bo brakuje odcinków S8 i S7 nieopodal Warszawy wiec jadąc na Wrocław czy Trójmiasto, jadą A2. Brakuje tez s10 na Szczecin. Dodać warto za pare lat będzie S61 i S17 a to zwiększy ruch na A2.

    Odpowiedz
  • Si (2018-04-25 14:43) Zgłoś naruszenie 233

    Ludzie cieszymy się co mamy i tak daleko polska poszła

    Odpowiedz
  • R(2018-04-25 13:26) Zgłoś naruszenie 150

    Trzeci pas,wreszcie ktos zaczął myśleć.

    Odpowiedz
  • południowiec(2018-04-25 12:30) Zgłoś naruszenie 174

    Południe, a dokładniej Kraków od nie wiadomo kiedy nie może się doczekać północnej i wschodniej obwodnicy, bo każdą przymiarkę do tej pory skutecznie torpedowano na poziomie centralnym. W międzyczasie podejmuje się decyzje o budowy obwodnicy obwodnicy Trójmiasta, a Łódź (pierwsze miasto w Polsce, które doczeka się pełnego ringu o wysokiej przepustowości) zaczyna narzekać, że JEDNA południowa obwodnica to mało. :) Trzeba przynajmniej dwie. No, zdecydowanie, południe bierze wszystko.

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz
  • Waldek(2018-04-25 11:35) Zgłoś naruszenie 223

    Lobby łódzkie kilka lat temu agresywnie dopominało się przesunięcia S8 bliżej Łodzi, strasząc GDDKiA nawet prokuraturą. Efekt był taki, że trasa Warszawa-Wrocław przestała właściwie istnieć i nie da się nią pojechać prosto z Warszawy do Wrocławia. A teraz mówią, że to bezsens i trzeba budować łącznik do Tomaszowa. Co za zakłamanie.

    Pokaż odpowiedzi (3)Odpowiedz
  • marek(2018-04-25 10:39) Zgłoś naruszenie 731

    Oczywiście możemy dobudować jeszcze 5 pasów ale i tak wszystko stanie przed Warszawą. Jest prostsze rozwiązanie: obecnie powstaje droga S5 z Poznania do Grudziądza. Wystarczy dobudować odcinek S5 z Grudziądza do Olsztyna a dalej powstaje S16 z Olsztyna do Ełku. Cały tranzyt zachód-wschód do krajów bałtyckich o północy Rosji jeździł by tamtedy. A tak cały tranzyt wpychacie do Warszawy! Ale to by oznaczało inwestycje w najbardziej znienawidzonych regionach przez wszystkie kolejne rządy: kujawsko-pomorskie i warminsko mazurskie.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • nrn(2018-04-25 10:07) Zgłoś naruszenie 1120

    Na północnym zachodzie drogi sie sypią a inwestycji brak. Wszystko bierze południe i wschód. No i Warszawka.

    Odpowiedz
  • mm(2018-04-25 10:01) Zgłoś naruszenie 311

    Pamietam czasy tuz po otwarciu, gdy ludzie jeszcze nie wybierali odcinka Warszawa-Lodz z automatu. Jazda byla czysta, niczym nie zamacona przyjemnosca. Teraz poraza agresja kierowcow.

    Odpowiedz
  • mm(2018-04-25 09:55) Zgłoś naruszenie 51104

    @Sony Gdyby Polska nie byla w Unii Europejskiej, to dalej bymy tylko marzyli o autostradach. To Niemcy, Francuzi, Szwedzi i Holendrzy za nie zaplacili. Ze swoich podatkow.

    Pokaż odpowiedzi (5)Odpowiedz
  • Marcin Logi(2018-04-25 09:51) Zgłoś naruszenie 154

    Jechałem w poniedziałek A4 ze śląska do Bolesławca. I napiszę tak.. 3 pasy to powinny być kilka lat temu.. teraz jest taki ruch i tak niebezpiecznie, że obecnie 4 pasy(w obu kierunkach) to powinny być 4 pasy w jedną stronę a kilkadziesiat metrów obok powinno się wybudować 3-4 pasmówkę w drugą stronę. Pomiędzy pasami mogły by być firmy, stacje paliw, ładowania itp.

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz
  • qwa(2018-04-25 09:45) Zgłoś naruszenie 2159

    Wystarczy że sekta pisowska tak krytykująca autostrady budowane przez PO nie będzie używała tych dróg .....

    Odpowiedz
  • sony(2018-04-25 09:35) Zgłoś naruszenie 484

    Ja i tak się cieszę. To luksusowe problemy. 10 lat temu nawet nie marzyłem o takich drogach.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • S(2018-04-25 08:52) Zgłoś naruszenie 5127

    Jak Grabarczyk tak wymyslil to teraz niech zaplaci i jego koledzy z platformy tez.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze