Wpływy reklamowe Polsatu spadły w styczniu o 11,5% do 107,9 mln zł, wynika z raportu. Zyskiwały za to kanały telewizji publicznej: TVP1 o 18% r/r do 95,7 mln zł i TVP2 o 32,8% r/r do 64,4 mln zł.

Kolejne miejsca w rankingu zajmują stacje muzyczne: Viva Polska i MTV Polska, przy czym Viva zanotowała najwyższy wzrost wśród stacji ujętych w rankingu - o ponad 230% r/r do prawie 27 mln zł.

Cennikowe przychody reklamowe stacji TVN Siedem wzrosły w styczniu o 32,6% do 11,7 mln zł, a TVN 24 spadły o 9,5% do 10,0 mln zł. W tym samym czasie wpływy TVP Info wzrosły o 62,4% r/r do 7,5 mln zł.

W styczniu największym reklamodawcą Procter&Gamble, firma ta przeznaczyła na reklamę telewizyjną ponad 18 mln zł.

Reklama

Dane są oparte na oficjalnych cennikach stacji i nie obejmują rabatów, które - w niektórych przypadkach - mogą być bardzo wysokie.