Warszawa, 28.06.2018 (ISBnews) - Vabun, poza rozwojem sprzedaży w Polsce, chce wejść na rynki Czech, Anglii i Włoch w latach 2018 - 2019, poinformował prezes Radosław Majdan.
"W latach 2018-2019 planujemy wyjście na Czechy, Anglię i Włochy. Wierzymy w dobre wejście na rynek włoski dzięki uczestnictwu w targach w Bolonii" - powiedział Majdan podczas debiutu spółki na NewConnect.
Wśród priorytetów biznesowych spółki wymienił rozwinięcie sieci dystrybucji w Polsce i za granicą, wprowadzenie nowych linii perfum i kosmetyków oraz nowe serie dla klienta masowego, a także uczestnictwo spółki w targach branżowych.
Według niego, atuty inwestycyjne spółki to doświadczona kadra, wysoka jakość, dynamiczny wzrost rynku, powiększający się wachlarz produktów i ambasadorzy marki.
Produkcja kosmetyków i perfum Vabun jest zlecana do trzech podmiotów zewnętrznych. Dystrybucja odbywa się przez nowoczesne sieci sprzedaży (w tym m.in. drogerie Hebe), hurtownie (w tym Nika i Drogerie Polskie) oraz sklep internetowy. Majdan ma ponad 49% głosów spółki.
Vabun jest 403. spółką notowaną na NewConnect oraz 8. debiutem na tym rynku w 2018 roku.
Debiut poprzedziły subskrypcja nowych akcji serii F i G o łącznej wartości 575 tys. zł oraz sprzedaż akcji istniejących.
Vabun zajmuje się dystrybucją kosmetyków dla mężczyzn i kobiet, sygnowanych marką "RM Vabun".
(ISBnews)