PKN Orlen stawia na polskie produkty. Ich udział w sprzedaży na stacjach wzrośnie do 60 proc.

31 lipca 2018, 12:03 | Aktualizacja: 31.07.2018, 13:52
Źródło:ISBnews
Stacja paliw Orlen. Fot. materiały prasowe

Stacja paliw Orlen. Fot. materiały prasowe

PKN Orlen chce zwiększyć udział polskich produktów w sprzedaży na stacjach do 60 proc. z obecnych ok. 50 proc., zapowiedział prezes Daniel Obajtek. Orlen startuje z kampanią Polskie Soki i liczy na wzrost ich sprzedaży o 150 proc. w ciągu roku, dodał prezes.

wróć do artykułu

Polub Forsal.pl

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze