Via Carpatia ma być gotowa już w 2025 r.

11 października 2018, 20:45 | Aktualizacja: 11.10.2018, 21:01
Źródło:PAP
Via Carpatia

Via Carpatiaźródło: Forsal.pl

Trasa Via Carpatia - korytarz transportowy z północy na południe Europy - wzdłuż wschodniej granicy Polski będzie gotowa w 2025 r. - ocenia minister infrastruktury Andrzej Adamczyk. Mówił o tym w czwartek wieczorem na spotkaniu w Białymstoku.

wróć do artykułu

Polub Forsal.pl

Reklama

Komentarze (7)

  • Michał (2018-10-12 04:54) Zgłoś naruszenie 160

    Żeby było jasne, cieszę się z tej drogi, gdyż naprawdę brakuje nam w Polsce korytarzy drogowych północ-południe. Chciałbym zapytać jednak o obiecane drogi ze swojego podwórka, o drogę ekspresową S8 do Kłodzka oraz przebudowę pseudo-autostrady A4 na odcinku Wrocław-Legnica. Pierwsza z dróg zastąpić ma tak zwaną dolnośląską drogę śmierci, prowadzącą do jednego z piękniejszych, górskiego, polskiego regionu, którego rozwój zablokowany jest przede wszystkim ze względu na brak możliwości bezpiecznego dojazdu. Przebudowa A4 natomiast to naprawa błędów poprzedników, którzy pozwolili na budowę drogi nie spełniającą żadnych standardów technicznych na jednym z najbardziej ruchliwych odcinków w Polsce. Pytam gdyż na temat obu dróg padły niedawno obietnice, natomiast na stronach GDDKiA brak zmian i informacji na ten temat.

    Odpowiedz
  • Naprzód Partia!(2018-10-11 22:46) Zgłoś naruszenie 1129

    Astaldi, Salini, Poor, Eurovia już zacierają łapki. Od geniuszy z PiS wezmą po 50 mln za km jak teraz na obwodnicy Krakowa... budowa ruszy z kopyta jak stadnina w Janowie! ps. wezmą i polaczkowym podwykonawcom nie zapłacą

    Odpowiedz
  • Tyle w temacie(2018-10-12 09:39) Zgłoś naruszenie 22

    Jedyne fragmenty S19 jakie istnieją to obwodnice Rzeszowa i Lublina .Przez trzy lata g...wno wybudowano i tyle samo się buduje. Przetargi na połączenie tych miast ślimacza się od 2014 a kaska unijna sobie czeka.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • Darek(2018-10-12 09:05) Zgłoś naruszenie 02

    W dzisiejszych czasach dobra infrastruktura komunikacyjna jest witamina dla rozwoju gospodarczego kazdego kraju gdzie korzysci finansowe splywajace z tranzytu towarow poprzez nasz kraj wzbogacaja panstwowy skarbiec. Niestety na tym konczy sie krotkowzrocznosc ministrow od planowania ktorzy wyciagneli wlasnie owe wnioski zgadzajac sie na budowe korytarzu polnoc - poludnie.. Jak trzeba byc wielkim slepcem zeby nie dojrzec zagrozenia ze via Carpatia w przyszlosci doprowadzi do znaczacego rozwoju portu w ********** ktory stanie sie konkurencja dla portu Gd-Gd. Dbamy o rozwoj gospodarczy naszych sasiadow ktorzy absolutnie nigdy nie beda dbac o nas. Ulatwiamy i usprawniamy im tratsport i tranzyt zapominajac o niedogodnosciach i problemach logistycznych i infastrukturalnych naszych portow ktore zawsze powinny byc priorytetem dla kazdego z nas.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze