Pesa dostanie wielkie kredyty od banków. Czy upaństwowiona firma wyjdzie na prostą?

25 października 2018, 19:13 | Aktualizacja: 25.10.2018, 19:14
Tylko na Forsal.pl
Pociąg Link, Pesa w czasie targów kolejowych Innotrans w Berlinie

Pociąg Link, Pesa w czasie targów kolejowych Innotrans w Berlinieźródło: Materiały Prasowe

Po wielomiesięcznych negocjacjach bydgoska Pesa podpisze w piątek przełomową umowę z bankami i ubezpieczycielami w sprawie wielomilionowych kredytów i gwarancji. W listopadzie firma ostatecznie przejdzie pod skrzydła państwowego PFR-u.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Polub Forsal.pl

Reklama

Komentarze (16)

  • Obserwator(2018-10-25 19:43) Zgłoś naruszenie 479

    I to jest właśnie masakra w Polskim biznesie. Jak jest jakieś spóźnienie, od razu maksymalne kary, zero litości i to właśnie szczególnie od szwabów. A jak Alstom miał problemy z homologacja Pendolino w Polsce to było: a dobra, jakoś to będzie, nie ma się co czepiać. W sumie to przecież wina Polski była że nie mieli gdzie u nas testować składów. Tak właśnie wyglada biznes i tak Polacy walczą o swoje.

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz
  • CFA(2018-10-25 21:21) Zgłoś naruszenie 31

    PPK zfinansuje przez PFR TFI, i pieniądze które pójdą na WIG 20 przez inne TFI pod płąszczykiem PPK na te gwarancje.

    Odpowiedz
  • Test(2018-10-25 22:15) Zgłoś naruszenie 80

    Można juz komentować?

    Odpowiedz
  • Wyborca PiS(2018-10-25 22:39) Zgłoś naruszenie 824

    Wow, niesamowite. A tak przy okazji - kiedy odzyskacie WRAK?

    Odpowiedz
  • Heheszek (2018-10-26 07:21) Zgłoś naruszenie 1315

    Innymi słowy - nacjonalizujemy banki, a potem kasę z banku wrzucamy w czarne dziury, którym żaden prywatny bank nie chce dać, bo wie, że nigdy już więcej nie zobaczy tych pieniędzy? Ciekawostka, w wielu krajach biznes istnieje po to, aby generować zyski, a nie pochłaniać dotację na pokrywanie ciągłych strat.

    Pokaż odpowiedzi (4)Odpowiedz
  • Ob. serwator(2018-10-26 11:02) Zgłoś naruszenie 81

    A może my byśmy zaczęli skrupulatnie sprawdzać i kontrolować scheiswageny. No raczej by się coś znalazło przy tych trujdyzlach

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • xyz(2018-10-26 13:29) Zgłoś naruszenie 51

    Jak widać produkować potrafią a klienci walą drzwiami i oknami, więc co jest? Brak fachowców w dziale handlowym?

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • stan47.emeryt(2018-10-28 10:53) Zgłoś naruszenie 12

    Nie jestem przekonany, że pod państwowym parasolem będzie lepiej się rozwijać. Uważam, że wręcz przeciwnie. Znajdą się zaraz ciepłe posadki dla krewnych i znajomych z partyjnej wierchuszki, ale za to bez kwalifikacji.Kolejne zastrzyki gotówki z państwowych banków i ubezpieczycieli oraz z naszych podatków i finał żałosny. Czarno to widzę.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze