KRRiT: podpisano list intencyjny ws. powołania JIC dedykowanego badaniom mediów

26 listopada 2018, 14:25 | Aktualizacja: 26.11.2018, 15:01
Źródło:PAP
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, IAA Polska, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy i Stowarzyszenie Komunikacji Markertingowej SAR podpisały list intencyjny ws. powołania porozumienia rynkowego Joint Industry Committee (JIC), dedykowanego badaniom konsumpcji mediów - poinformowała KRRiT.
wróć do artykułu

Polub Forsal.pl

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze