Warszawa, 03.12.2018 (ISBnews) - LiveChat Software miał 25 896 klientów korzystających z płatnego rozwiązania LiveChat według stanu na 1 grudnia, podała spółka. W listopadzie liczba klientów wzrosła o 268 firm netto.
"Za nami bardzo pracowity okres. W listopadzie liczba naszych klientów powiększyła się o 268 firm. W tej chwili kończymy prace nad nową wersją LiveChat i przygotowujemy się do oddania jej w ręce użytkowników" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.
Przed rokiem z LiveChat korzystało 22 805 klientów. W ciągu 12 miesięcy ich liczba wzrosła o 13,6%. Liczba klientów bezpośrednio przekłada się na wyniki finansowe spółki, podano również.
W I połowie roku finansowego 2018/19 (rozpoczętego 1 kwietnia) LiveChat Software zanotował wzrost skonsolidowanych przychodów o 19,4% do 52,1 mln zł. W tym czasie zysk netto wyniósł 28,3 mln zł - co oznacza wzrost o 22,7%.
"LiveChat Software już od dłuższego czasu pracuje nad budową ekosystemu wokół swoich rozwiązań, dzięki któremu ich użytkownicy mogą w szybszy i łatwiejszy sposób dostosowywać je do swoich oczekiwań. Również poprzez przygotowanie własnych funkcjonalności, które mogą być udostępniane i komercjalizowane w marketplace. Niedawno zakupił domeny helpdesk.com i chatbot.com. W zeszłym tygodniu przeprowadził rebranding swojej usługi BotEngine na ChatBot" - czytamy dalej.
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.
(ISBnews)