Warszawa, 06.12.2018 (ISBnews) - Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę TXM w listopadzie br. wyniosła ok. 30 mln zł, co oznacza spadek o 11% r/r, podała spółka. W ujęciu narastającym sprzedaż zrealizowana przez Grupę TXM wyniosła ok. 310 mln zł, tj. o 7% mniej niż w roku poprzednim.

"Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w listopadzie 2018 roku wyniosły ok. 0,7 mln zł, co oznacza spadek o 32% w stosunku do listopada 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepu internetowego wyniosła ok. 6,3 mln zł i była o 27% niższa w odniesieniu do analogicznego okresu roku poprzedniego" - czytamy w komunikacie.

Sieć TXM na koniec listopada składała się z 388 sklepów własnych o łącznej powierzchni 103,7 tys. m2, która była o 2,4% niższa niż na koniec listopada 2017.

Grupa TXM jest właścicielem sieci TXM textilmarket - drugiej największej na polskim rynku sieci odzieżowych sklepów dyskontowych. Jego większościowym akcjonariuszem jest Redan. Spółka jest notowana na GPW od grudnia 2016 r.

(ISBnews)