Włoskie firmy żądają ekstra 1,2 mld zł. Oddanie części szybkich tras może się opóźnić [MAPA]

27 lutego 2019, 08:41 | Aktualizacja: 27.02.2019, 14:41
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Najbardziej opóźnione odcinki budowanych dróg

Najbardziej opóźnione odcinki budowanych drógźródło: DGP

Przez narastający konflikt między wykonawcami a Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad oddanie części szybkich tras może opóźnić się o wiele miesięcy.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Polub Forsal.pl

Reklama

Komentarze (17)

  • znaFca(2019-02-27 09:09) Zgłoś naruszenie 568

    Pewnie, najpierw wygrywaja przetargi proponując zaniżone ceny wybijając polskich przedisiebiorców, a teraz placza ze jednak sie nie da zmieścic w tej kwocie. Kolejny argument za tym zeby powolac polską społke odpowiedzialna za budowe drog ( bezrobotnych pozostajacych bez pracy, zeslac do łopaty)

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • MArek(2019-02-27 09:19) Zgłoś naruszenie 716

    Może mają trochę racji, ceny robocizny i materiałów przez ostatnie 4 lata wzrosły nawet o 50%. Wystarczy spytać kogoś kto dom budował

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz
  • Arecki(2019-02-27 09:38) Zgłoś naruszenie 1516

    Te firmy budowlane mają umieć przewidywać przyszłość i ceny materiałów ? Jeśli drogi będą się rozpadały za kilka lat bo zostały zrobione z piachu to winna będzie GDDKiA za swoją ignorancję....

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz
  • Gość(2019-02-27 09:51) Zgłoś naruszenie 451

    Każdy by tak chciał jak te włoskie firmy.

    Odpowiedz
  • Adams(2019-02-27 09:57) Zgłoś naruszenie 411

    Na własne życzenie. Przeciez obie firmy już wcześniej dawały ciala na kontraktach. Kto im dawał zgodę. Powinni być kryterium opini firmy w przetargach i nie byłoby problemów. Firma, która nie dotrzymywala terminów ma na strat ujemne punkty.

    Odpowiedz
  • Warszawiak(2019-02-27 10:03) Zgłoś naruszenie 710

    A według GUS inflacja jest minimalna. Wyjaśnienie: prezes gus podlega premierowi i wie dobrze co ma wyliczyć

    Odpowiedz
  • rbl(2019-02-27 12:29) Zgłoś naruszenie 181

    Pomijać włoskie firmy przy nowych kontraktach. Zawsze maja problemy.

    Odpowiedz
  • As(2019-02-27 14:06) Zgłoś naruszenie 170

    Wloskie firmy dawały najniższe ceny, wykosily konkurencję ktora byc może realniej wyliczała wartość roboty a teraz płaczą ze za malo kasy dostaną. Kazdy by tak mogł. To wygląda na pewien model wygrywania i budowania, a potem niekończenia i dojenia kasy

    Odpowiedz
  • Xfei1 (2019-02-27 14:07) Zgłoś naruszenie 80

    Ciekawe czy Saliniemu odbiorą nowy kontrakt s7 kraków igołomska widoma.Ten odcinek s7 oddadzą terminowo w ramach rekompensaty za opóźnienia w poprzednich budowach. Gddkia chciało odrzucić ofertę Salini impregilo Polska ale K.IO przywróciło ofertę włoskiej firmy to będzie kolejna budowa z dużymi problemami i opóźnieniami

    Odpowiedz
  • Gość(2019-02-27 14:18) Zgłoś naruszenie 60

    Ja tez bym sobie zażądał.

    Odpowiedz
  • rek(2019-02-27 16:21) Zgłoś naruszenie 100

    kary kary i jeszcze raz kary za opoznienia ! kazdy z włoskich odcinków jest opozniony !

    Odpowiedz
  • buehehe(2019-02-28 01:20) Zgłoś naruszenie 20

    Tak to jest jak sie wygrywa na dumpingu, ale cóż takie prawo przetargowe.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze