Nadchodzi nowa era? Szybka moda dusi odzieżowe marki

1 marca 2019, 06:30
Źródło:Media
Sklep Zara w Osace, fot. Jan Banowski

Sklep Zara w Osace, fot. Jan Banowskiźródło: Forsal.pl
autor zdjęcia: Jan Bolanowski

Polityka stałego przeceniania odzieży jest bardzo kosztowna dla największych odzieżowych marek i producentów. Z branżowych szacunków wynika, że w zeszłym roku straciły z tego powodu 300 mld dol. – pisze Quartz.

wróć do artykułu

Polub Forsal.pl

Reklama

Komentarze (4)

  • Marian(2019-03-01 12:02) Zgłoś naruszenie 330

    Nie stracili 300 mld tylko nie zarobili tyle ile chcieli. Koszt produkcji to 10% razem z materiałem, jak przecenią o 70% to mają 200% marży.

    Odpowiedz
  • pp(2019-03-01 11:57) Zgłoś naruszenie 300

    "Nie zarobili" to nie to samo, co "stracili". Jeśli namaluję bohomaz , wycenię go na 70 mld USD i go nie sprzedam, to nie będzie oznaczać, że straciłem 70 miliardów dolarów.

    Odpowiedz
  • logistyk(2019-03-01 09:51) Zgłoś naruszenie 177

    Tradycyjny handel czeka upadek galerie handlowe toną a wraz z nimi utoną ich najemcy których obroty i wysokie ceny towarów nie pozwalają opłacać wysokich czynszy i utrzymywać marmurowych pasaży. Cały handel przenosi się do sieci a towar czeka na klienta w tanim magazynie za miastem gdzie 1mkw pow. kosztuje 10 zł a w galerii 100 zł. Klient kupujący w sieci sam sobie jest sprzedawcą, kasjerem, spedycją i w ten sposób kupuje 4x taniej. To już jest koniec....

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze