Warszawa, 15.05.2019 (ISBnews) - Gino Rossi odnotował  11,65 mln zł skonsolidowanej straty netto z działalności kontynuowanej w I kw. 2019 r. wobec 4,94 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Strata operacyjna wyniosła 9,79 mln zł wobec 4,47 mln zł straty rok wcześniej. Wynik EBITDA wyniósł -4,01 mln zł wobec -2,65 mln zł rok wcześniej. 

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 26,78 mln zł w I kw. 2019 r. wobec 35,48 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym strata netto z działalności kontynuowanej w I kw. 2019 r. wyniosła 11,04 mln zł wobec 4,63 mln zł straty rok wcześniej.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.

(ISBnews)