Bartosz Pawłowski otrzymał awans na stanowisko Dyrektora ds. Nowego Biznesu i Komunikacji w Kochański & Partners. W skład nowych obowiązków dyrektora należą pozyskiwanie nowych klientów i zarządzanie sprzedażą usług firmy prawniczej.

Pełniąc stanowisko Managera ds. Public Relations i Komunikacji w Dziale Rozwoju Praktyk firmy K&P odpowiadał za tworzenie i realizację strategii komunikacji dla klientów działających w różnych segmentach gospodarczych. W ramach stanowiska wspierał budowę relacji firmy z mediami i liderami opinii, budowę strategii komunikacji działań CSR oraz analizę badań statystycznych i społecznych. Był odpowiedzialny za budowę strategii kryzysowej oraz komunikacji codziennej, udzielanie wywiadów w mediach i programach telewizyjnych. Nadzorował tworzenie materiałów na konferencje prasowe, prowadzenie stałego monitoringu mediów oraz opracowywanie raportów medialnych. Kierował procesem planowania i kontroli budżetu na działania marketingowe. Był odpowiedzialny za opracowanie materiałów komunikacji wewnętrznej, a także przygotowanie kluczowych przekazów oraz rekomendacji. Z zakresu budowania relacji koordynował tworzenie platformy komunikacji. Bartosz Pawłowski posiada ponad 9-letnie doświadczenie w zarządzaniu obszarem marketingu i komunikacji rynkowej.

W 2016 roku dołączył do zespołu Kochański i Partnerzy. Odpowiadał za budowanie wizerunku marki, przygotowania i realizacje strategii komunikacji. Prowadził szkolenia pracowników z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych, a także wdrożył projekt cykli odcinków pt. ”Prawomocni”, który prezentuje zjawiska z zakresu ekonomiczno-gospodarczego. W ciągu ostatnich lat pełnił również funkcję doradcy wizerunkowego dla klientów kancelarii.

Bartosz Pawłowski jest absolwentem Uczelnia Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej oraz Collegium Civitas w Warszawie.