Warszawa, 02.07.2019 (ISBnews) - CCC zamierza uruchomić swój sklep internetowy na pięciu rynkach, na których już działa CCC, do końca I kw. 2020 r., podała spółka.
"Sklep internetowy CCC funkcjonuje aktualnie w Polsce, ale w planach jest jego uruchomienie do końca I kwartału 2020 roku na 5 kolejnych rynkach, na których działa już CCC. Sklep online, podobnie jak poszerzanie oferty produktowej, jest elementem otwierania się Grupy CCC na nowe grupy klientów. Poprzez e-commerce CCC dociera do osób preferujących zakupy przez Internet, które cenią sobie wygodę zamawiania produktów. Pomimo startu w ostatnich dniach czerwca, sprzedaż poprzez platformę CCC przekroczyła 1,2 mln zł, co potwierdza jej kluczowe znaczenie dla klientów marki" - czytamy w komunikacie.
W czerwcu udostępniono szerokiemu gronu klientów platformę Modivo (sklep online z odzieżą, obuwiem i akcesoriami w segmencie premium), jak również dokonano pierwszego jej zagranicznego uruchomienia w Czechach, przypomniano.
"Uruchomienie w ostatnim czasie sklepu CCC online, aplikacji mobilnej CCC, wprowadzenie marki online DeeZee do naszych sklepów stacjonarnych, czy też kolejne projekty w przygotowaniu - powodują, że coraz lepiej będziemy łączyć w CCC świat handlu stacjonarnego z internetowym. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którym chcemy oferować to, czego chcą, gdzie chcą i kiedy chcą, i dlatego udostępniamy im kolejne cyfrowe punkty styku z naszą marką. Co również cieszy - to fakt, że robimy to harmonijnie, wykorzystując zarówno zasoby wewnętrzne, jak i strategiczne kompetencje spółek z naszej Grupy, co w rezultacie daje najszybszą korzyść i buduje wartość" - stwierdził wiceprezes Karol Półtorak, cytowany w komunikacie.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.
(ISBnews)