LiveChat zwiększył bazę klientów o 121 firm do 28,37 tys. na koniec IX


Warszawa, 02.10.2019 (ISBnews) - LiveChat Software miał 28 376 klientów korzystających z płatnego rozwiązania LiveChat według stanu na 1 października, podała spółka. We wrześniu liczba klientów wzrosła o 121 firm netto.
"Według danych pochodzących z systemów sprzedaży na 1 października 2019 r. liczba klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat wyniosła 28 376. W ujęciu miesiąc do miesiąca liczba klientów wzrosła o 121 netto (uwzględniając odejścia). Dla porównania na początku poprzedniego miesiąca (1 września 2019 r.) liczba klientów spółki wynosiła 28 255. Przed rokiem (1 października 2018 r.) liczba klientów wynosiła 25 398" - czytamy w komunikacie.
Istotny wpływ na wynik osiągnięty we wrześniu miały zmiany w procesie sprzedaży, które spółka testowała w tym okresie. W związku z niezadowalającymi wynikami testów (niższa konwersja tylko częściowo rekompensowana wyższym ARPU), spółka zdecydowała nie wprowadzać testowanych zmian na stałe i spodziewa się powrotu do poprzednich wskaźników w kolejnych okresach, wskazano również.
Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby stanowisk wykupionych przez klienta.
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.
(ISBnews)