"Nasi specjaliści oprócz przygotowywanej playlisty muzycznej programują także spoty emitowane w salonach Jysk, w których komunikowane są aktualne oferty produktów tej marki" - dodała marketing director IMS Milena Kornacka, cytowana w komunikacie.

Audiomarketing jest jedną z oferowanych przez spółkę giełdową usług z zakresu marketingu sensorycznego. Polega na tworzeniu unikatowej, szytej na miarę oprawy muzycznej, pasującej do charakteru danej marki oraz korespondującej z jej celami biznesowymi, wyjaśniono w materiale.

"Tworząc oprawę muzyczną sklepów, uwzględniliśmy gust klientów oraz aktualną strategię biznesową marki Jysk. Ze względu na wysoką jakość świadczonych przez nas usług, przedstawiciele firmy Jysk podjęli decyzję o kontynuowaniu współpracy z naszą spółką przez kolejne lata" - podsumowała Kornacka.

Reklama

Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).

(ISBnews)