Polskie autostrady są bardzo kosztowne. Ale inwestycja zwróci się nawet w rok

20 listopada 2019, 06:00 | Aktualizacja: 20.11.2019, 09:32
Źródło:obserwatorfinansowy.pl
walec drogowy, fot. Krivosheev Vitaly

walec drogowy, fot. Krivosheev Vitalyźródło: ShutterStock

Polska jest już za półmetkiem budowy podstawowej sieci autostrad, dróg ekspresowych i obwodnic dużych miast. Za 2-3 lata będzie gotowa niemal w całości. To bardzo drogie inwestycje, ale mimo to szybko się zwracają. Niektóre nawet w rok.

wróć do artykułu

Polub Forsal.pl

Reklama

Komentarze (17)

  • BRUNEK FLINTA (2019-11-20 07:52) Zgłoś naruszenie 451

    Nareszcie bez narzekania i bez polityki normalny biznesowy artykuł uczcie się towarzysze redaktorzy....

    Odpowiedz
  • Hmmmm(2019-11-20 09:15) Zgłoś naruszenie 381

    Krótko i konkretnie.Myślę,ze kazda Polka i kazdy Polak,bez względu na opcje,poglądy etc..cieszy się z kazdego kilometra nowej drogi.Powodzenia panie i panowie inzynierowie i robotnicy na budowach.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • tad(2019-11-20 10:11) Zgłoś naruszenie 103

    Już chciałem pochwalić Forsal, że zatrudnił dziennikarza, który potrafi pisać merytorycznie, a nie ideologicznie, a tu się okazuje, że pisał gość z PAP...

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • Witek(2019-11-20 09:37) Zgłoś naruszenie 81

    Myślę, że jakby ktokolwiek przejrzał dokumentację własności ziemi przed zakupem dróg przez GDDKiA, to CBA i CBŚ miałoby pracę na lata.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • pl(2019-11-20 13:24) Zgłoś naruszenie 65

    " Po pierwsze – UE bardzo hojnie współfinansuje te inwestycje." - UE zdaniem autora bierze pieniądze z rękawa ? Co takiego produkuje UE, co przynosi jej tak wielkie dochody, że może tak "hojnie współfinansować" inwestycje drogowe w Polsce. Otóż oświecę Pana, iż są to pieniądze podatników krajów zrzeszonych, w tym POLAKÓW ! Poza wyświechtanym frazesem o "hojnej UE" artykuł merytoryczny i wartościowy.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • George(2019-11-20 10:11) Zgłoś naruszenie 610

    Zwracają się w rok, bo płacimy za 1 km chyba najwięcej w Europie.

    Odpowiedz
  • Tomek z zachodu(2019-11-20 15:31) Zgłoś naruszenie 53

    a mnie to pasuje, studia informatyczne skonczone w UK, doswiadczenie 6 lat w wielu znanych placowkach i firmach, biore rodzinke i wracam do Polski w marcu, kto by nie rzadzil machina ruszyla Polska idzie do przodu 4 razy szybciej niz w 2005, jest spory rynek pracy a zarobki w mojej branzy godziwe

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz
  • wiejski_cynik(2019-11-20 14:09) Zgłoś naruszenie 20

    Ten węzeł na A1 co 8 lat od zbudowania trzeba remontować to też nasza wielka duma, czy ten akurat nie? :D

    Odpowiedz
  • Waz(2019-11-20 18:20) Zgłoś naruszenie 10

    Niech policzą zwroty w Wielkopolsce. To S 11 aż się prosi o budowę.

    Odpowiedz
  • Z Kujawsko-pomorskiego(2019-11-22 05:09) Zgłoś naruszenie 00

    Spytam tylko dlaczego aktualnie są tak wyraźne różnice w inwestycjach dróg szybkiego ruchu wschodniej i zachodniej Polski. Patrząc na plany w perspektywie kilku kolejnych lat widać wyraźnie. GDDKiA nie potrafi zadbać o budowę opóźnionych inwestycji

    Odpowiedz
  • nico(2019-12-06 21:55) Zgłoś naruszenie 00

    Dobrze że sieć dróg się rozwija, ale co z ekonomicznie wydajniejszą siecią torów i dróg rzecznych ?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze