eobuwie.pl planuje otwarcie kolejnych 3 sklepów stacjonarnych


Warszawa, 23.01.2020 (ISBnews) - eobuwie.pl - spółka zależna CCC - w ciągu najbliższego tygodnia otworzy trzy kolejne sklepy: w Częstochowie i w Warszawie, podała spółka.
"Po 1 lutego sieć eobuwie.pl będzie obejmować już dwadzieścia dwa sklepy. 24 stycznia marka uruchamia swój punkt w Galerii Jurajskiej w Częstochowie, 31 stycznia w Galerii Północnej w Warszawie, a 1 lutego w Westfield Arkadii, również w stolicy" - czytamy w komunikacie.
Sklep eobuwie.pl łączy największy atut zakupów w internecie - dostępność dziesiątek tysięcy modeli butów do wyboru, z tym co najlepsze w zakupach stacjonarnych - możliwość przymierzenia ich na miejscu. Do przeglądania oferty korzysta się z dostępnych na miejscu tabletów. Produkty można również zamówić z wyprzedzeniem, używając własnego smartfona, wyjaśnia spółka.
"W naszych salonach postawiliśmy na omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałową. Połączyliśmy korzyści kanałów offline i online. Dzięki temu można błyskawicznie obejrzeć towar w sieci, np. podczas przerwy na lunch, zamówić go i komfortowo odebrać w salonie" - powiedział dyrektor ds. retail Konrad Jezierski, cytowany w komunikacie.
We wszystkich 3 nowo otwieranych salonach dostępna będzie usługa esize.me. To rozwiązanie, które pomaga dobrać buty w oparciu o skan 3D stóp. Specjalny skaner w kilka sekund wykonuje trójwymiarowy model stóp klienta, a następnie porównuje go ze skanami wszystkich butów znajdujących się w ofercie sklepu, pochodzących od dowolnej marki, podano także.
"Skan wykonuje się raz. Potem każdy klient może przypisać go do swojego numeru komórkowego lub adresu e-mail i w dowolnym momencie - czy to podczas zakupów stacjonarnych czy online - skorzystać z rekomendacji. Naturalnym uzupełnieniem esize.me jest możliwość doboru spersonalizowanych wkładek, którą eobuwie.pl już oferuje swoim klientom podczas zakupów online" - dodał Konrad Jezierski.
eobuwie.pl jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym 80 tys. produktów do ponad 500 marek. Spółka działa obecnie na 15 europejskich rynkach i dynamicznie zwiększa skalę działalności.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.
(ISBnews)