Tegoroczny backlog Asseco SEE wynosi 160,6 mln euro, o 73% więcej r: r


Warszawa, 25.02.2020 (ISBnews) - Tegoroczny łączny portfel zamówień Asseco Southern Europe (Asseco SEE) na poziomie przychodów jest wyższy o 73% r/r i wynosi 160,6 mln euro, zaś na marży1 jest wyższy o 59% r/r i wynosi 117,2 mln euro, poinformował prezes Piotr Jeleński.
Na poziomie przychodów łączny backlog na I kwartał br. jest wyższy o 60% r/r i wynosi 49,4 mln euro, a na poziomie marży1 jest wyższy o 56% r/r i wynosi 34,2 mln euro, podano w prezentacji.
Portfel zamówień w segmencie "banking and system integration" na 2020 r. na poziomie przychodów jest wyższy o 58% r/r i wynosi 74 mln euro, a na marży1 jest wyższy o 32% r/r i wynosi 43,3 mln euro.
Na poziomie przychodów backlog w segmencie "banking and system integration" na I kw. br. jest wyższy o 35% r/r i wynosi 22,6 mln euro, a na poziomie marży1 jest wyższy o 34% r/r i wynosi 15,1 mln euro.
Portfel zamówień Payten na 2020 na poziomie przychodów jest wyższy o 89% r/r i wynosi 86,6 mln euro, a na marży1 jest wyższy o 81% r/r i wynosi 73,9 mln euro. Na poziomie przychodów backlog Payten na I kw. br. jest wyższy o 90% r/r i wynosi 26,8 mln euro, a na poziomie marży1 jest wyższy o 78% r/r i wynosi 19,1 mln euro.
"Backlog wygląda świetnie, za co oczywiście częściowo odpowiadają przeprowadzone akwizycje. Daje to szansę na zrobienie przyzwoitego wyniku. W pierwszym kwartale i w całym roku dynamika jest na zbliżonym wysokim poziomie, więc łatwo tutaj o ekstrapolacje" - stwierdził Jeleński podczas spotkania prasowego.
Asseco South Eastern Europe S.A. zajmuje się działalnością holdingową, polegającą przede wszystkim na zarządzaniu liniami biznesowymi, których działalność koncentruje się w aktualnie należących do Grupy ASEE spółkach z sektora IT z regionu Europy Południowo-Wschodniej i Turcji, a także na inwestowaniu w nowe spółki w tym regionie. ASEE S.A. prowadzi również działalność operacyjną w zakresie sprzedaży usług i oprogramowania wspierającego kanały komunikacji z klientami i procesy biznesowe (contact center), a także rozwiązań uwierzytelniających. Spółka jest notowana na GPW od 2009 r.
(ISBnews)