Jest to rozwiązanie, wdrożone ze względu na stan epidemiologiczny i mniejszą liczbę pasażerów w komunikacji miejskiej.

Wniosek w tej sprawie pasażerowie mogą przesłać na adres: ztm@ztm.waw.pl. W tytule wiadomości powinno się znaleźć - zawieszenie biletu. We wniosku należy podać także numer karty.

ZTM zastrzega jednak, że pasażer nie otrzyma zwrotu pieniędzy, ale będzie mógł przekodować niewykorzystany czas ważności biletu na inny termin, po zgłoszeniu się Punktu Obsługi Pasażerów, w dowolnie wybranym przez siebie terminie. "Przekodowywany okres ważności będzie się liczył od dnia złożenia wniosku przez internet" - poinformowało ZTM.

Pasażerowie, którzy będą chcieli zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres ważności biletów zapraszamy do Punktu Obsługi Pasażerów, ponieważ zwrot biletu wymaga zmiany zapisu na Warszawskiej Karcie Miejskiej. To można zrobić tylko w punkcie stacjonarnym.

Reklama

W Polsce odnotowano łącznie 221 przypadków choroby układu oddechowego COVID-19. Pięć osób zmarło – wynika z najnowszych danych resortu zdrowia.

>>> Czytaj też: Piątkowski: Mamy największą epidemię od 700 lat. To nie jest czas na oszczędzanie [WYWIAD]