GG Network, właściciel najpopularniejszego komunikatora internetowego w Polsce, chce nawiązać walkę z najpopularniejszymi portalami ogólnotematycznymi w kraju. – Integrujemy portal z komunikatorem. Chcemy wykorzystać finansowo potencjał 6 mln regularnych użytkowników komunikatora – mówi Jarosław Rybus, rzecznik GG Network. Właścicielem spółki jest południowoafrykański fundusz Naspers.

Jeszcze przed startem portalu (1 kwietnia) grupa stron internetowych związanych z GG była klasyfikowana na 12. miejscu w Polsce pod względem popularności. Według Macieja Musioła, dyrektora zarządzającego firmy Ad-Net, portalowi Gadu-Gadu w ciągu roku powinno udać się wejść do top 10 najpopularniejszych stron w Polsce. Oznacza to, że portal Gadu-Gadu będzie bezpośrednią konkurencją dla takich portali jak Gazeta.pl czy O2.pl, które w styczniu miały po ok. 7,5 mln realnych użytkowników.

więcej w "Rzeczypospolitej"