Oglądalność stacji z grupy TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) liczona całodobowo spadła w lipcu do 19,2% wobec 20,6% przed rokiem. W "peak time" wynik wyniósł odpowiednio 21,4% wobec 23,0%.

Oglądalność flagowej stacji grupy w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła w lipcu do 12,7% wobec 13,9% przed rokiem. W "peak time" oglądalność spadła o 1,5 pkt r/r do 15,9%. Powołując się na dane ABG Nielsen, spółka podała, że w tej samej kategorii widzów oglądalność TVP1 liczona całodobowo wyniosła 17,2% (18,2% w "peak time"). Oglądalność TVP2 wyniosła 13,8% całodobowo (15,1% w "peak time"), a Polsatu 16,5% (16,8% w "peak time").

Oglądalność stacji TVN24, w jej grupie docelowej, w lipcu wzrosła o 0,1 pkt r/r do 6,3% całodobowo i utrzymała się na poziomie 4,8 proc.



Reklama