W wywiadzie dla Telewizji Bloomberg właściciel i założyciel firmy, miliarder Roustam Tariko, wyraził przeświadczenie, że wszyscy konsumenci wierzą w rychły koniec kryzysu. Poprawa nastrojów konsumenckich w Rosji ma związek ze spadkiem bezrobocia i stabilizacją produkcji w przemyśle.

Sprzedaż niektórych wyrobów Russian Standard na rynku krajowym wzrosła w trzecim kwartale od 25 do nawet 50 proc., a jeśli trend ten zostanie zachowany, w 2010 roku osiągnie ona poziom wyższy niż w 2008. Firma eksportuje swoje produkty do ponad siedemdziesięciu krajów na świecie, a ekspansja na nowe rynki – chiński, indyjski i brazylijski – ma podnieść całkowitą sprzedaż o 50 proc.

Tariko dodał, że całkowicie popiera działania władz Rosji mające zwalczać „kolosalny rosyjski alkoholizm”, gdyż są one skierowane ku konsumentom tanich alkoholi, a zatem nie wpływają na interesy jego firmy. Akcja zaproponowana przez prezydenta Miedwiediewa miałaby polegać m.in. na zakazaniu sprzedaży butelek wódki o pojemności pół litra i puszkowanych napojów niskoprocentowych.