- Jesteśmy bardzo zadowoleni z udanego początku roku. Świadczy to o doskonałej palecie modeli. Dobry wynik nie powinien jednak nas zwieść, przed nami stoją wyzwania na cały 2010 r. Sytuacja na międzynarodowym rynku motoryzacyjnym pozostaje napięta – przyznał członek zarządu koncernu ds. sprzedaży, Christian Klingler. - Jednak wciąż są jeszcze bardzo dynamiczne rynki, jak na przykład Chiny – dodał.

Na europejskim rynku sprzedanych zostało 242,8 tys. samochodów marek należących do Volkswagena. Oznacza to wzrost o 32,6 proc. Liderem europejskiej sprzedaży były rodzime Niemcy, w których koncern przekazał odbiorcom 71,8 tys. samochodów. Z kolei w USA sprzedaż modeli VW w styczniu skoczyła o 40,1 proc. do 24,6 tys. sztuk. Z kolei w wymienionych przez Christiana Klinglera Chinach Volkswagen dostarczając 166,9 tys. aut prawie podwoił swoją sprzedaż.