Fani iPada czekali po 40 godzin w kolejkach, żeby kupić upragniony gadżet Apple. Aby otworzyć galerię zdjęć z debiutu kliknij w zdjęcie poniżej.

ikona lupy />
Yoshiki Ono (po lewej) i Mitsuru Endo czekają na otwarcie sklepu SoftBank w Tokio, aby kupić iPada / Bloomberg
ikona lupy />
Klienci testują tablety iPad w sklepie Apple Store Ginza w Tokio / Bloomberg
ikona lupy />
„Nadszedł czas, aby trzymać iPhone’a w prawej ręce, a iPada w lewej – tak jak samuraj z dwoma mieczami” – mówi Masayoshi Son, szef firmy Softbank dystrybuującej iPady w Japonii / Bloomberg
ikona lupy />
Kazuki Miura - pierwszy nabywca iPada w Japonii - cieszy się po zakupie tabletu / Bloomberg
ikona lupy />
Testowanie iPada w sklepie Apple Store Ginza w Tokio / Bloomberg
ikona lupy />
Koji Tezuka przygląda się iPadom w sklepie Softbank w Tokio / Bloomberg
ikona lupy />
Kolejka klientów czeka na wejście do sklepu Apple - Bondi Junction w Sydney / Bloomberg
ikona lupy />
Klienci wchodzą do sklepu Bondi Junction w Sydney, by kupić iPada / Bloomberg
ikona lupy />
Pierwszym klientom udało się już wejść do sklepu Bondi Junction w Sydney / Bloomberg
ikona lupy />
Klienci kupują iPady w nowo otwartym sklepie Apple - Bondi Junction w Sydney / Bloomberg
ikona lupy />
Klient wybiera akcesoria do iPada w sklepie Bondi Junction w Sydney / Bloomberg
ikona lupy />
Jeden z klientów sklepu Bondi Junction w Sydney kupuje iPada / Bloomberg
ikona lupy />
Klient testuje iPada w sklepie w Sydney / Bloomberg
ikona lupy />
iPad firmy Apple / Bloomberg