Szczur podbija serca - sukces biznesu tkwi w dopasowaniu do lokalnego rynku

19 listopada 2010, 13:19
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna

Firmy zaciskają pasa i rezygnują ze sprzedaży produktów oraz usług uwzględniających różnice kulturowe czy religijne. Ten trend długo się jednak nie utrzyma, bo duże pieniądze zarabia się na dopasowaniu do lokalnego rynku

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Polub Forsal.pl

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze