Szacunkowa wartość skonsolidowanej marży handlowej w maju 2012 roku wynosiła 46% i była niższa o 2 p.p. od marży zrealizowanej w maju ubiegłego roku.

"W ujęciu narastającym, za 5 miesięcy 2012 r., sprzedaż Grupy Redan wyniosła 160,9 mln zł i była o 14% wyższa w ujęciu r./r., marża w tym okresie była na poziomie blisko 46% - zbliżonym do roku wcześniej" - czytamy w raporcie.

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży w maju wyniósł 19,6 mln zł, co oznacza wzrost o 20% r./r. Natomiast za 5 miesięcy br. osiągnął 83,3 mln zł - wzrost o 18% r/r. Szacunkowa marża handlowa w tym okresie wyniosła ponad 39% i była wyższa o blisko 1 p.p. od analogicznego okresu roku ubiegłego.

Sieć Textilmarket na koniec maja składała się z 265 sklepów własnych o łącznej powierzchni 58,4 tys. m2, co oznacza 24-proc. przyrost powierzchni handlowej r./r. "Wartość sprzedaży na rynku modowym Grupy Redan w maju wyniosła 16,7 mln zł - wzrost o 24% r./r., a za 5 miesięcy 77,6 mln zł, co oznacza zwiększenie o 9%.

Reklama

Szacunkowa wartość marży handlowej w maju b.r. wynosiła 54%, co oznacza poziom niższy od ubiegłorocznego o ok. 6 p.p., zaś za 5 miesięcy bieżącego roku - 52%, czyli o blisko 2 p.p. mniej niż w 2011 r" - podano także.

W sieci marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec maja funkcjonowało 221 sklepów własnych i franczyzowych o łącznej powierzchni 34,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 20% r./r.

Grupa odzieżowa Redan miała 5,49 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2012 roku wobec 1,98 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 87,33 mln zł wobec 76,61 mln zł rok wcześniej.