Do obowiązków Janika będzie należało tworzenie koncepcji strategicznych i idei oraz inkubacje nowych linii biznesowych grupy. Zajmować się będzie również opracowywaniem strategii rozwoju wszystkich funkcjonujących linii biznesowych a także ich implementacją we współpracy z Zarządem i dyrektorem operacyjnym.

"Kiedy obejmowałem funkcję prezesa zarządu ClickAd jednym z najważniejszych zadań, które przede mną stanęło było stworzenie efektywnych struktur i rozwój poszczególnych linii biznesowych" – mówi Maciej Teliszewski, prezes ClickAd. "Bez zaangażowania Artura Janika, grupa ClickAd nie miałaby tak silnej pozycji na rynku jaką obecnie zajmuje. Jednym z największych sukcesów Artura jest zbudowanie i dalszy rozwój sieci afiliacyjnej AdLeader a także całej architektury usług Performance Marketingu czyli rozliczeń za efekt, z której jesteśmy dumni i która jest jednym z motorów wzrostu Grupy. Również dzięki Arturowi generowaliśmy i generujemy wspólnie wszelkie nowinki technologiczne i projekty takie jak Audience Targeting czy InImage Advertising, budujące naszą eksperckość i przewagi rynkowe" - dodaje Teliszewski.

Artur Janik od października 2011 roku pełnił funkcję Chief Operating Officera w ClickAd. Był odpowiedzialny za operacyjne zarządzanie firmą, wyniki finansowe oraz tworzenie długofalowej strategii rozwoju spółki. Wcześniej zajmował stanowisko Interactive & Performance Directora w należącej do spółki sieci AdLeader. Z branżą internetową związany jest od 2007 roku.

Janik nadzorował prace dla wielu polskich i międzynarodowych marek takich jak m.in.: Totalizator Sportowy, Expander, Millenium Bank, Axa, Vobis, Asus, Komputonik i Śnieżka. Wielokrotny prelegent konferencji branżowych organizowanych m.in. przez IAB Polska i IDG.

Reklama

Pasjonat nowych technologii, rozwiązań internetowych i sportów ekstremalnych, w tym roweru górskiego i snowboardu. Absolwent Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie.