"Już wkrótce czytelnicy 'Gazety Wyborczej' i sześciu czasopism Agory - 'Poradnika domowego', 'Czterech kątów', 'Ładnego domu', 'Magnolii', 'Logo' i 'Kuchni' - uzyskają płatny dostęp do najważniejszych treści z tych tytułów w internecie. Dzięki systemowi płatności Piano Media czytelnicy wykupując jednorazową subskrypcję będą mogli czytać online treści prasowe Agory i innych wydawców" - głosi komunikat.

Firma podkreśla, że wdrożenie systemu płatności Piano Media jest jednym z elementów strategii monetyzacji jej treści udostępnianych w formie elektronicznej. Wcześniej spółka zaoferowała m.in. możliwość zakupu "Gazety Wyborczej" w wersji na Kindle'a, a użytkownicy internetu uzyskali płatny dostęp do tekstów z sobotniego "Magazynu Świątecznego" "Gazety Wyborczej", które nie były dotychczas publikowane w sieci. Od lat można też korzystać z płatnego internetowego archiwum materiałów z "Gazety Wyborczej".

Spółka medialna Agora miała 1,48 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2012 roku wobec 6,13 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 281,26 mln zł wobec 295,83 mln zł rok wcześniej.