Powolna śmierć tradycyjnych nośników nie zaszkodzi artystom. Internet z nawiązką wypełnia lukę w przychodach - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Gazeta powołując się na przygotowany na zlecenie Google'a raport firmy Booz & Company, pisze, że od początku wieku wartość sektora kreatywnego (czyli wydawców książek, prasy, gier, muzyki, a także producentów filmowych i telewizyjnych) skoczyła w całej Europie o 20 procent, a w Polsce, aż o 50 procent.

>>> Czytaj też: W co inwestują najbogatsi Polacy?

Niemal cały ten wzrost napędzany był przez Internet. Za jego sprawą coraz więcej wydawanych przez konsumentów pieniędzy trafiało prosto do kieszeni twórców, a nie pośredników.
Więcej szczegółów na ten temat - w "Pulsie Biznesu".

>>> Polecamy: Dyrektor Procter & Gamble: Lubię tworzyć nową rzeczywistość

Reklama
ikona lupy />
Audiobook / ShutterStock