Spółka wyemituje 1,1 mln nowych akcji, ze sprzedaży których pozyska 12,43 mln zł brutto. Oferta obejmie również 900 tys. akcji sprzedawanych przez inwestora finansowego, co oznacza, że wartość całej oferty wyniesie 22,6 mln zł.

"Bardzo cieszymy się z dużego zainteresowania inwestorów, zarówno instytucjonalnych jak i indywidualnych, podczas oferty publicznej, które przełożyło się na ustalenie ceny emisyjnej na poziomie 11,30 zł. (...) Środki pozyskane z oferty publicznej przeznaczymy na realizację strategii zwiększenia mocy produkcyjnych w sektorze innowacyjnych produktów, co pozwoli nam na opanowanie nowych segmentów rynku oraz zwiększy naszą konkurencyjność na rynkach europejskich, głównie na najbardziej rozwiniętym i chłonnym rynku niemieckim" - powiedział prezes MFO Tomasz Mirski, cytowany w komunikacie.

Ostateczna liczba akcji oferowanych wynosi 2 mln sztuk, w tym 400 tys. w transzy detalicznej i 1,6 mln w transzy instytucjonalnej. Przyjmowanie zapisów i wpłat w transzy instytucjonalnej przewidziane jest na 16-17 grudnia, a przydział akcji w transzy instytucjonalnej oraz planowany przydział akcji w transzy detalicznej za pośrednictwem systemu GPW ma się odbyć 18 grudnia, podano również.

MFO, działająca od 2000 roku, jest liderem polskiego rynku zimnogiętych profili stalowych. Spółka produkuje przede wszystkim profile zimnogięte dla wytwórców stolarki okiennej z PCV oraz profile specjalne zimnogięte dla branży konstrukcyjnej, automotive, instalatorskiej i klimatyzacyjnej. Największym akcjonariuszem MFO jest Tomasz Mirski, prezes zarządu. Na koniec 2012 roku spółka zatrudniała 131 osób.

Reklama