Zysk operacyjny wyniósł 21,01 mln zł wobec 11,86 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 222,71 mln zł w I kw. 2015 r. wobec 201,72 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym strata netto w okresie I kw. 2015 r. wyniosła 1,24 mln zł wobec 1,71 mln zł straty rok wcześniej.

Grupa kapitałowa Colian S.A. osiągnęła pozycję jednego z największych producentów na polskim rynku słodyczy, dzięki akwizycjom i rozbudowie portfolio marek. Zdobyła również silną pozycję na rynku przypraw oraz napojów. Do grupy należą czołowe marki branży FMCG, tj. wafle Familijne, Jeżyki, żelki Akuku, galaretka Mella, czekolada Goplana, karmelki Brando, Grześki, praliny Solidarność, Śliwka Nałęczowska, Złoty Orzech, przyprawy Appetita oraz napoje Hellena.

Reklama