Użytkownicy Snapchata oglądają codziennie jednakże mniej więcej połowę filmów wideo – wynika z wywiadu udzielonego Bloombergowi przez Evana Spegel’a, dyrektora generalnego Snapchata.

Firma nie podawała w przeszłości danych dotyczących liczby użytkowników, ale opierając się na danych uzyskanych przez The Wall Street Journal, w sierpniu zeszłego roku ze Snapchata skorzystało 100 mln osób. Widoczny jest więc wyraźny skok. Warto dodać, że 65 proc. użytkowników korzystających z aplikacji tworzy własny kontent.

Startup, obecnie wyceniany na 15 mld dol., niedawno zaczął rozkręcać swoją działalność na rynku reklamowym. Dobre dane dotyczące liczby użytkowników mogą zwiększyć jego atrakcyjność na tym polu. W tej chwili reklamodawcy mają możliwość wykupienia w aplikacji przestrzeni reklamowej w tzw. „Stories”, czyli kolekcjach filmów wideo i zdjęciach, opartych na wydarzeniach i lokalizacjach.

>>> Czytaj też: Amazon w Niemczech, czyli 11 milionów podatku od 11 miliardów przychodu

Reklama