Prezes PL.2012+ Tomasz Półgrabski mówi, że jest to partnerstwo zwycięskie dla obu stron. Z kolei szef zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej Marek Woszczyk liczy, że dzięki tej umowie uda się rozszerzyć rozpoznawalność marki oraz pozyskać nowych klientów.

Jak dowiedziało się Radio ZET, umowa ta może być najdroższym kontraktem sponsoringowym w historii. Według nieoficjalnych informacji, umowa może opiewać nawet na 40 mln zł rozłożonych na pięć lat.

Stadion zlokalizowany przy rondzie Waszyngtona na warszawskiej Pradze powstał na Euro 2012. Wybudowanie obiektu kosztowało prawie dwa miliardy złotych. Do tej pory odwiedziły go około 4 miliony osób, a sama arena trwale wpisała się w krajobraz stolicy.

>>> Czytaj też: Dobre wyniki finansowe Stadionu Narodowego. Obiekt zaczyna na siebie zarabiać

Reklama