Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej Bytomia za sierpień 2015 r. wzrosła o 24 proc. r/r do 10,45 mln zł, podała spółka. W okresie styczeń - sierpień wzrosły one o 29,7 proc. do 79 mln zł, podała spółka.

Marża detaliczna i hurtowa (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w sierpniu 5,32 mln zł i była wyższa o 26,7% r/r. Narastająco w okresie styczeń - sierpień wzrosła o 34,3% r/r do 42,39 mln zł.

Sprzedaż detaliczna w sierpniu wyniosła 9,89 mln zł, co oznacza wzrost 24,6% r/r. Narastająco od początku roku było to 75,69 mln zł, co oznacza wzrost o 32,8% r/r.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w sierpniu 5,1 mln zł i była wyższa o 25,9% r/r. Narastająco w okresie styczeń - sierpień wzrosła o 36,8% r/r do 41,18 mln zł.

Sprzedaż hurtowa wyniosła 0,56 mln zł i była wyższa o 14,3% r/r. Narastająco sprzedaż w tym kanale spadła o 15,8% r/r do 3,31 mln zł.

Reklama

Marża hurtowa (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w sierpniu 0,22 mln zł, czyli wzrosła o 46,7% r/r. Narastająco w okresie styczeń - sierpień spadła o 16,6% r/r do 1,21 mln zł.

Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.