Polska za 5 lat będzie miała sieć dróg z prawdziwego zdarzenia [MAPA]

19 października 2015, 06:08 | Aktualizacja: 21.11.2015, 10:49
Tylko na Forsal.pl

W ciągu pięciu lat domknie się podstawowa sieć dróg. Z harmonogramów wynika, że do tego czasu drogi szybkiego ruchu połączą - z niewielkimi wyjątkami - wszystkie duże miasta w Polsce - mówi Robert Chwiałkowski ze Stowarzyszenia Siskom.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama

Komentarze (38)

  • Wojtek(2015-11-21 14:26) Zgłoś naruszenie 20

    Panie autorze, czy pan cierpi na dysgrafię i dysleksję, czy po prostu jest pan nieukiem, TAK!! NIEUKIEM. Jak mozna napisać takie zdanie:
    " Tu potrzebna jest tzw. drogowe spółki specjalnego przeznaczenia, które ma zapewnić tej inwestycji finansowanie pozabudżetowe. "
    1. Tu potrzebna jest... (rodzaj żeński, liczba pojedyncza);
    2. ... tzw drogowe spólki... (liczba mnoga);
    3. ...które ma zapewnić... (rodzaj nijaki, liczba pojedyńcza)
    W jednym zdaniu taki mentlik. Za ten język wybuchały powstania, miliony polaków oddały swoje życie, a pan go GWAŁCI taką gramatyką.

    Odpowiedz
  • bzdury(2015-11-24 00:27) Zgłoś naruszenie 11

    Tere fere.
    PO też kłamała i nawet 30% z ich obiecanek nie powstało.
    Szkoda nawet czytac

    Odpowiedz
  • Kuba(2015-10-19 07:35) Zgłoś naruszenie 00

    Drogi do N.Sacza cos nie widac nawet w perspektywie 25 roku! Droga Glogoczow- Bielsko-Biala calkiem wypadla z planow (czyzby niewidzialna reka Stalexportu i Sz.pana Wasacza?Ze tez sie biskupa nie boja, bo jak tu dojechac do swietego miasta Wadowice?).
    Niestety, horyzonty politykow pewnej wiodacej partii ograniczaja sie do Krolestwa Polskiego i Prus...

    Odpowiedz
  • kiero(2015-10-26 17:08) Zgłoś naruszenie 00

    A4 Pilzno - ale parodia.

    Odpowiedz
  • b22(2015-11-23 15:36) Zgłoś naruszenie 00

    Najpierw to należy dokończyć to co już zaczęli S1 i S69. Zobaczcie jakie jest natężenie ruchu na DK1 od Bielska -B. do Tychów , ale budową dróg rządzą politycy .

    Odpowiedz
  • krool(2015-10-20 11:10) Zgłoś naruszenie 00

    S14 bez sensu ??? Bzdura! S14 to będzie alternatywa dla A1 Stryków Tuszyn dla jadących od strony DE. A1 na tym odcinku sie zapcha bez S14

    Odpowiedz
  • abc(2015-11-21 18:39) Zgłoś naruszenie 00

    Niedawno tata odwoził mnie na gdańskie lotnisko. Szybciej wylądowałem w Malmo niż on przejechał obwodnicę, więc proszę nie pisać głupot o braku zasadności tej inwestycji

    Odpowiedz
  • Banditierka33(2015-10-26 10:35) Zgłoś naruszenie 00

    Wszystko za moje podatki i do tego akcyza i do tego opłata za przejazd dla prywaciarza. Dzięki Miller.

    Odpowiedz
  • stero(2015-11-22 13:34) Zgłoś naruszenie 00

    A od Olsztyna na wschód, czarna dupa!

    Odpowiedz
  • absmak(2015-10-28 15:37) Zgłoś naruszenie 00

    Jarosław zbawi Polske i zaaresztuje wszystkich drogowców bo MOGLI ustawiac przetargi, wiec ***** bedzie a nie drogi. Po za tym trzeba bedzie dac kase patologicznym rodzinom po 500PLN na bachora. Sie nie zbuduje dróg to sie zrobia oszczednosci.

    Odpowiedz
  • iwonka(2015-10-19 13:19) Zgłoś naruszenie 00

    @PJB 100% racji. Szczecin nie dość, że położony na uboczu i z długim czasem dojazdu, to nie ma dobrego połączenia drogowego z centrum kraju. Autostradą nadkłada się do Warszawy jakieś 100 km. A nie każdy też jedzie do tej Warszawy. S10 jako droga ekspresowa jest konieczna.

    Odpowiedz
  • anty auto(2015-11-23 01:13) Zgłoś naruszenie 00

    Pięknie przestawiono wszystkich na własne (second hand) auta z Niemiec, a kolej w tym kraju, jedynym tak płaskim w Europie, leży na szarym końcu. Nieważne, że kolej jest bardziej ekonomiczna i mnie smrodzi. Autobahny są najważniejsze, nawet gdy przepłacamy, ahem.. unia przepłaca za nie trzy, lub czterokrotnie.

    Odpowiedz
  • dixxix(2015-11-22 22:07) Zgłoś naruszenie 00

    Nie mieli czasu budować bo siedzieli i szamali ośmiorniczki za kasę polskich podatników.

    Odpowiedz
  • Antypis(2015-10-19 14:46) Zgłoś naruszenie 00

    Wszystko się zmieni po wyborach. Wszystkie przetargi zostaną anulowane i skierowane do prokuratury a budowy zatrzymane. Wszystkie plany i założenia zostaną wywrócone do góry nogami a opracowanie nowych zajmie min 4lata, Firmy które miły budować drogi większość czasu spędzą w sądach. Za pięć lat będziemy dokładnie w tym samym miejscu tyle bez pieniędzy.

    Odpowiedz
  • Piotr34(2015-10-19 13:38) Zgłoś naruszenie 00

    Za piec lat to Polska w ogole bedzie ze hej i ho ho.Oczywiscie pod rzadami "oswieconych" z PO i nikogo innego.A ja powiem ze jak PO wygra wybory to za 5 lat bedzie w PL taka bieda ze to co jest dzisiaj to raj.Niby Forsla to portal ekonomiczny a tak sie w kampanie wyborcza nagazuje-wstyd.Jeszcze jeden,dwa takie numery i sie z wami pozegnam.

    Odpowiedz
  • Piotr34(2015-10-19 13:41) Zgłoś naruszenie 00

    @iwonka

    Jest dosc oczywiste ze Szczecin to ma miec ale polaczenie z Berlinem.

    Odpowiedz
  • Pit(2015-10-19 13:45) Zgłoś naruszenie 00

    Ze Szczecina do Warszawy trzeba będzie jeździć A2 aż się Kulczykom geszeft zwróci. Nawet Niemcy mimo że koleje budowali z perspektywy Berlina to Szczecin z Poznaniem połączyli po możliwie najkrótszej drodze. Pomiędzy Gorzowem a Szczecinem na S3 są właściwie 2 lokalne węzły no i droga pusta prowincja jak jeździła krajówką tak jeździ tylko teraz krajówka to droga gminna.
    Podobnie będzie na A1 z Częstochowy do Łodzi. To już teraz wiadomo mimo ze jeszcze łopaty nie wbili.
    Jakoś Ci co o tym decydują o tych drogach udają że nie rozumieją że autostrady nie służ do tego zeby się fajnie jechało nad może do łeby latem na wakacje.

    Odpowiedz
  • Gal(2015-10-19 14:35) Zgłoś naruszenie 00

    Autostrada A4 miała być gotowa na Euro 2012. Stan jest taki że żadna autostrada nie jest gotowa, nie mówiąc o drogach ekspresowych. A już pomysł z S8 zawijającą do Łodzi zamiast logicznie do Piotrkowa to ju z jakieś totalne nieporozumienie.

    Odpowiedz
  • Jasia(2015-10-19 22:12) Zgłoś naruszenie 00

    Zobaczymy jak to wszystko będzie wyglądać po październikowych wyborach i w przyszłym roku. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby znów Kaczyński użyl swego geniuszu i nie zechciał wygrać kolejnych wyborów. Ciekawi mnie, co by wtedy zrobiła PO. Przecież nie można ciągle pożyczać pieniędzy i na wszystko, które zresztą kiedyś trzeba jakoś oddać. Tylko z czego. Gospodarki już nie mamy. Wystarczy, że korporacje, które i tak prawie nie plącą podatku, zaczną się wycofywać z Polski.

    Odpowiedz
  • 32 km(2015-10-19 21:30) Zgłoś naruszenie 00

    S 5 - Wrocław Poznań ok.200km miała być oddana w 2012 a obecnie jest tylko 32 km

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze