Sprzedaż Grupy AmRest Holdings SE wyniosła 861,1 mln zł w III kw. 2015 roku, co stanowiło 12,5-proc. wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

W tym samym okresie sprzedaż grupy w walutach lokalnych wzrosła o 16,8 proc., podała spółka na podstawie wyników wstępnych zawierających „pewne szacunki" wynikające ze specyfiki w obszarze rozliczeń kosztów łańcucha dostaw.

Sprzedaż wygenerowana na rynkach Europy Środkowo–Wschodniej wyniosła w III kwartale 2015 roku 517 mln zł, co stanowi wzrost o 15,3% w porównaniu do trzeciego kwartału 2014 roku. Sprzedaż wygenerowana w tej dywizji w walutach lokalnych wzrosła o 14,7%.

Przychody dywizji rosyjskiej wyniosły 98 mln zł i były o 9,5% niższe w porównaniu do trzeciego kwartału 2014 roku. W walucie lokalnej sprzedaż tej dywizji wzrosła o 31,3%.

Z kolei rynku hiszpańskim sprzedaż w trzecim kwartale 2015 roku wyniosła 182 mln zł i była o 14,1% wyższa, niż przed rokiem. W walucie lokalnej odnotowano 13,8-proc. wzrost.

Reklama

Natomiast przychody dywizji Nowe Rynki osiągnęły w trzecim kwartale 2015 roku poziom 64 mln zł i były o 30,7% wyższe w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej (wzrost o 14,1% w walutach lokalnych).

AmRest Holdings SE jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka rozwija również działalność w Europie Zachodniej, Rosji, Chinach oraz Stanach Zjednoczonych.