"Parametr ten zwiększy się o ok. 3,5 mln (źródło: Telekabel) abonentów Cyfrowego Polsatu. Dzięki temu stacje będą miały możliwość dotarcia do potencjalnie ok. 8 mln (źródło: NAM wrzesień 2015) nowych widzów" - czytamy w komunikacie.

Ponieważ wielkość zasięgu technicznego jest kluczową wartością przekładającą się bezpośrednio na oglądalność, a ta z kolei decyduje o poziomie przychodów pochodzących z reklamy telewizyjnej, zarząd 4fun Media szacuje, że wejście obu stacji do oferty Cyfrowego Polsatu będzie miało strategiczne znaczenie dla dalszego rozwoju i wzmocnienia pozycji rynkowej obu kanałów, podkreślono w informacji.

"W związku z powyższym, zarząd spodziewa się, iż w ciągu kolejnych kwartałów nastąpi znaczące zwiększenie potencjału przychodów reklamowych obu stacji" - czytamy dalej.

Grupa kapitałowa 4Fun Media prowadzi działalność na rynku mediów telewizyjnych i cyfrowych. Do grupy należą kanały muzyczne 4Fun.tv, TV.DISCO i mjuzik.tv oraz spółka Program, która zajmuje się kompleksowym wsparciem sprzedaży i dystrybucji kanałów telewizyjnych na rynku polskim. 4fun Media dysponuje własną, interaktywną platformą telewizyjną, która umożliwia emisję kontentu video w różnych formatach (telewizja, telefonia komórkowa, platformy IPTV, internet, VoD) oraz tworzenie innowacyjnych produktów i rozwiązań technologicznych, przystosowanych do cyfrowych kanałów dystrybucji.

Reklama