Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej osiągnięta w listopadzie 2015 roku przez Bytom wyniosła 10,9 mln zł i była wyższa o 19,2 proc. r/r, podała spółka.

W okresie styczeń-listopad 2015 wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 111,7 mln zł i była wyższa r/r o 27,2%.

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa w listopadzie wyniosła 6 mln zł i była wyższa r/r o 18,8%. W okresie styczeń-listopad 2015 szacunkowa marża wyniosła 60,75 mln zł i była wyższa r/r o 30,6%.

Sprzedaż detaliczna w listopadzie wyniosła 10,73 mln zł, co oznacza wzrost 16,9% r/r. Narastająco od początku roku było to 106,9 mln zł, co oznacza wzrost o 29,4% r/r.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w listopadzie 5,94 mln zł i była wyższa o 17,6% r/r. Narastająco w okresie styczeń-listopad marża wzrosła o 32,2% r/r do 59 mln zł.

Reklama

Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.