Przychody ze sprzedaży towarów w kanale e-commerce w Polsce wyniosły w listopadzie 859 tys. zł, co oznacza wzrost o 165% r/r. Od stycznia do listopada sprzedaż w tym kanale wyniosła 6,76 mln zł i była o 36% wyższa niż przed rokiem.

"Internet staje się dla nas coraz ważniejszym kanałem sprzedaży. To również efekt naszej pracy i wdrożenia nowej wersji sklepu coccodrillo.eu" - skomentował prezes CDRL Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.

Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.

Reklama