"Zaledwie 6 miesięcy potrzebował InPost, by w segmencie przesyłek kurierskich osiągnąć wynik, na który konkurencyjne firmy pracowały wiele lat. Po tak krótkim czasie od wdrożenia usług kurierskich firma Rafała Brzoski - w tym tygodniu obsłużyła średnio 50 tysięcy przesyłek dziennie. To przekłada się na milion przesyłek miesięcznie i liczba ta wciąż rośnie" – czytamy w komunikacie.

"O sukcesie usługi kurierskiej świadczy fakt, że taki poziom wolumenów osiągany był w przeszłości przez konkurencyjne firmy po 11-12 latach działalności. Liczba dostarczanych przesyłek rośnie z tygodnia na tydzień. W ciągu najbliższych 12-18 miesięcy chcemy rozwinąć biznes do wolumenów, które pozwolą na jego wycenę na poziomie ok. 400-500 mln zł" - powiedział Brzoska, cytowany w komunikacie.

Aż 93% użytkowników usług kurierskich InPost ocenia je bardzo dobrze lub dobrze, podkreślono również.

"Wybierając opcję dostawy Allegro InPost klient ma prawo do bezpłatnej przesyłki zwrotnej, jeśli zdecyduje się odstąpić od umowy lub zechce wymienić zakupiony produkt. To jedyna tego typu oferta na rynku przesyłek kurierskich. Przesyłka standardowo dotrze do adresata w ciągu 1 dnia roboczego od nadania" - podano także.

Reklama

InPost to druga co do wielkości w Polsce grupa pocztowa. Zadebiutowała w październiku 2015 roku na GPW. Należy do grupy kapitałowej Integer.pl, również notowanej na warszawskiej giełdzie.