"W pierwszych 3 kwartałach 2015 r. sprzedaż sukienek Sugarfree wzrosła ponad 6-krotnie, a wprowadzenie nowych marek przyczyni się do jeszcze bardziej dynamicznych wzrostów. To nie koniec nowości - kolejne brandy chcemy zaprezentować już w pierwszym kwartale 2016 roku" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.

Spółka podała, że wprowadzenie nowej marki Cardio Bunny to odpowiedź na rosnące zainteresowanie sportem oraz modnym wyglądem na treningu. Natomiast Emente to ubrania dla kobiet wymagających, poszukujących najwyższej jakości produktów na co dzień.

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji. Grupa Nokaut była wcześniej przede wszystkim operator porównywarki cen Nokaut.pl. Spółka jest notowana na NewConnect od 2012 r.