Gazeta pisze, że w tym celu Związek "Polskie Mięso" zainaugurował kampanię promocyjną pod hasłem "Rozsmakuj się w Europie - Let's Meat". Nasi przedsiębiorcy będą się starali przekonać handlowców i konsumentów z Japonii i Kanady, że polska wieprzowina to najlepsze mięso, produkowane i przerabiane przy zastosowaniu surowych norm jakości.

"Japonia to bardzo dobry rynek, który utraciliśmy po wybuchu Afrykańskiego Pomoru Świń i teraz chcemy o niego zawalczyć. Nie możemy więc dać Japończykom o sobie zapomnieć" - mówi "Naszemu Dziennikowi" prezes Związku "Polskie Mięso" Witold Choiński.

>>>Czytaj więcej: Nowy kraj wchodzi do ligi producentów ropy naftowej

Jak dodaje, na rynku kanadyjskim, który nie zamknął przed nami swojego rynku, chcemy zwiększyć polską obecność.

Reklama