Wykonawca zaproponował 22-miesięczny termin realizacji i 10 lat gwarancji na wykonane prace.

Wcześniej GDDKiA podała, że oferta Salini Impregilo, warta 615,07 mln zł brutto, została uznana za najkorzystniejszą w przetargu na budowę innego odcinka S7: Skomielna Biała - Chabówka (ok. 5,2 km długości) wraz z budową odcinka DK 47 Rabka - Chabówka (ok. 0,9 km).

W trzecim przetargu na fragment S7 pomiędzy Lubniem i Rabką Zdrojem (Naprawa - Skomielna Biała, wraz z 2-kilometrowym tunelem), najtańszą ofertę, wartą 968,87 mln zł brutto, złożyło Astaldi.

Pod koniec 2014 r. GDDKiA ogłosiła trzy przetargi na budowę drogi ekspresowej S7 pomiędzy Lubniem i Rabką Zdrojem (Lubień - Naprawa, Naprawa - Skomielna Biała wraz z budową 2-kilometrowego tunelu i Skomielna Biała - Chabówka). Odcinki stanowią część połączenia między Krakowem a Zakopanem, tzw. Zakopianki. Pierwszy odcinek ma ok. 7,6 km długości, drugi 3,1 km (w tym 2,1 km tunelu), a trzeci 5,2 km.

Reklama

Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty są - dla odcinków Lubień - Naprawa i Skomielna Biała - Chabówka - cena (waga 90%), termin realizacji (5%) oraz okres gwarancji jakoś›ci (5%) a dla odcinka Naprawa - Skomielna Biała (z tunelem) - cena (90%) i termin realizacji (10%).

>>> Polecamy: Nowy wieżowiec na mapie Warszawy. Rusza budowa Skylinera