"Nie wliczamy w założenia rozwoju sklepów nadmorskich, które są sezonowymi, działającymi w okresie kwiecień-wrzesień. W sumie salonów w miejscowościach turystycznych będzie 12, pierwsze otwarcie było w kwietniu, kolejne dwa w maju, a wkrótce reszta. Lokalizacja punktów nadmorskich to m.in. Łeba, Ustronie Morskie, Ustka i Pobierowo. Jeśli chodzi o miejscowości turystyczne, to jesienią ruszy całoroczny sklep w Zakopanem" - powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła podczas spotkania z dziennikarzami.

Na koniec I kw. sieć liczyła 446 sklepów, w tym 143 franczyzowe i 90 własnych w Polsce (233), 50 franczyzowych, 75 shop in shop i 1 własny w innych krajach europejskich (126) oraz 32 monobrandowe i 55 shop in shop poza UE (87). Na koniec 2015 r. działały 233 palcówki w Polsce, 128 w innych krajach europejskich (w I kw. 2016 ubyły 2 franczyzowe) oraz 86 w poza UE.

"W krajach Europy Zachodniej planujemy otwarcia sklepów internetowych, a także po jednym sklepie franczyzowym, które będą spełniały rolę bazy logistycznej" - dodał Przybyła.

W lutym otwarty został czeski sklep internetowy, a w kwietniu niemiecko-austriacki. Spółka planuje w niedługim czasie uruchomić kolejne sklepy internetowe: ukraiński i słowacki.

W II kw. uruchomiony zostanie program lojalnościowy, a na początku czerwcu ruszy kampania wizerunkowa.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.

(ISBnews)