Sprzedaż grupy w okresie styczeń - sierpień wzrosła o 1% r/r i wyniosła 167 mln zł.

Sprzedaż Simple pozostała na tym samym poziomie r/r i osiągnęła w sierpniu 2016 r. 6,7 mln zł, a w Gino Rossi wzrosła r/r o 2% i wyniosła 12,1 mln zł, podano w komunikacie.

Sprzedaż Simple w okresie styczeń - sierpień także pozostała na tym samym poziomie r/r i wyniosła 63,1 mln zł, sprzedaż Gino Rossi w tym czasie wzrosła o 1% i wyniosła 103,9 mln zł.

Marża detaliczna realizowana w salonach własnych (pełnocenowych i outletowych), prowadzonych w formacie franczyzy zarządzanej i sklepie internetowym, wzrosła w sierpniu w Gino Rossi r/r o 4,3 pkt proc. i wyniosła 45,4%, a w Simple wzrosła o 0,4 pkt proc. r/r i wyniosła 53,0%. W okresie styczeń - sierpień w Gino Rossi marża wzrosła r/r o 4,5 pkt proc. i wyniosła 48,8%, a w Simple wzrosła o 2,5 pkt proc. r/r. i wyniosła 58,3%, podano także w komunikacie.

W przypadku całej Grupy marża wzrosła o 2,6 pkt proc. r/r w sierpniu do 48,8% i o 3,6 pkt proc. r/r do 53% w pierwszych ośmiu miesiącach. br.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.

(ISBnews)